Tutorial akademicki w naukach filologicznych na tle założeń interakcyjnego dyskursu glottodydaktycznego - krytyczna analiza różnic i podobieństw

Beata Karpińska-Musiał

Abstract

n/a
Author Beata Karpińska-Musiał IAiA
Beata Karpińska-Musiał,,
- Institute of English and American Studies
Other language title versionsAcademic tutorial in philology in the context of the interactive discourse in glottodidactics - critical analysis of differences and similarities
Journal seriesNeofilolog, ISSN 1429-2173
Issue year2017
No49/2
Pages217-233
Publication size in sheets0.8
Keywords in Polishtutoring akademicki, interakcyjny dyskurs glottodydaktyczny, tutorial, interakcja, relacja w dydaktyce, epistemologia wiedzy, kompetencje językowe
Keywords in Englishacademic tutorial, interactive discourse in glottodidactics, tutorial, interaction, relations in teaching, epistemology of knowledge, language competences
URL http://poltowneo.org/images/neofilolog/Neofilolog_49_2.pdf
Languagepl polski
LicenseJournal (articles only); published final; ; with publication
Score (nominal)7
ScoreMinisterial score = 7.0, 26-01-2018, ArticleFromJournal
Ministerial score (2013-2016) = 7.0, 26-01-2018, ArticleFromJournal
Citation count*0 (2018-07-21)
Cite
Share Share

Get link to the record
msginfo.png


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back