Dyslexia and EFL examinations - case closed?

Joanna Tillack

Abstract

n/a
Author Joanna Tillack IAiA
Joanna Tillack,,
- Institute of English and American Studies
Other language title versionsDysleksja a egzaminy z języka angielskiego jako języka obcego - sprawa zamknięta?
Journal seriesBeyond Philology: An International Journal of Linguistics, Literary Studies and English Language Teaching, ISSN 1732-1220
Issue year2017
No14/1
Pages143-160
Publication size in sheets0.83
Keywords in Polishdysleksja, egzamin z języka angielskiego jako języka obcego, pamięć długotrwała, pamięć krótkotrwała, stymulacja wielozmysłowa, wielokrotne obcowanie z tekstem, zadanie z luką
Keywords in Englishdyslexia, EFL examinations, multiple interactions with the text, long-term memory, multisensory approach to teaching, open-cloze, short-term memory
URL https://fil.ug.edu.pl/sites/default/files/_nodes/strona-filologiczny/33797/files/beyond_philology_no_14_1_2017.pdf
Languageen angielski
LicenseJournal (articles only); published final; Uznanie Autorstwa (CC-BY); with publication
Score (nominal)7
ScoreMinisterial score = 7.0, 26-01-2018, ArticleFromJournal
Ministerial score (2013-2016) = 7.0, 26-01-2018, ArticleFromJournal
Citation count*0
Cite
Share Share



* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back