Słowotwórstwo i kreacja w reklamie - o zachętach wpisanych w nazwy leków

Anna Ryłko-Kurpiewska

Abstract

n/a
Author Anna Ryłko-Kurpiewska (FSS / IPSJ / DMTHL)
Anna Ryłko-Kurpiewska,,
- Division of Media Theory, History and Language
Pages143-154
Publication size in sheets0.5
Book Badyda Ewa, Maćkiewicz Jolanta, Rogowska-Cybulska Ewa (eds.): Słowotwórstwo a media : materiały czwartej konferencji językoznawczej poświęconej pamięci profesora Bogusława Krei, Wokół Słów i Znaczeń, no. 4, 2011, Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, ISBN 978-83-7326-785-5, 343 p.
Languagepl polski
Score (nominal)4
Citation count*
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back