Inbound marketing jako przyszłość komunikacji marketingowej w Internecie

Piotr Gutfrański

Abstract

n/a
Autor Piotr Gutfrański (WZ)
Piotr Gutfrański
- Wydział Zarządzania
Paginacja56-64
Objętość publikacji w arkuszach wydawniczych0.5
Książka Gołuchowski Jerzy, Spyra Zbigniew (red.): Nowe media i technologie we współczesnej komunikacji marketingowej, 2013, Drukarnia Advert : Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, Wydział Informatyki i Komunikacji, ISBN 978-83-935188-3-8, 230 s.
Słowa kluczowe w języku polskiminbound marketing, social media, komunikacja, marka
Językpl polski
Punktacja (całkowita)5
PunktacjaPunktacja MNiSW = 5.0, 04-10-2018, BookChapterNotSeriesNotMainLanguages
Liczba cytowań*
Cytuj
Udostępnij Udostępnij

Pobierz odnośnik do tego rekordu


* Podana liczba cytowań wynika z analizy informacji dostępnych w Internecie i jest zbliżona do wartości obliczanej przy pomocy systemu Publish or Perish.
Powrót