Perspektywy rozwoju rynku produktów dla seniorów

Michał Szajna

Abstract

n/a
Autor Michał Szajna (WE)
Michał Szajna
- Wydział Ekonomiczny
Tytuł czasopisma/seriiZeszyty Studenckie Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego "NASZE STUDIA", ISSN 1731-6707, (B 3 pkt)
Rok wydania2013
Nr6
Paginacja280-288
Objętość publikacji w arkuszach wydawniczych0.5
Słowa kluczowe w języku polskimsenior marketing, strategia rozwoju produktu, starzenie się społeczeństwa
URL http://ekonom.ug.edu.pl/web/download.php?OpenFile=1595
Językpl polski
Punktacja (całkowita)3
PunktacjaPunktacja MNiSW = 2.0, 19-09-2019, ArticleFromJournal
Punktacja MNiSW (2013-2016) = 3.0, 19-09-2019, ArticleFromJournal
Liczba cytowań*
Cytuj
Udostępnij Udostępnij

Pobierz odnośnik do tego rekordu


* Podana liczba cytowań wynika z analizy informacji dostępnych w Internecie i jest zbliżona do wartości obliczanej przy pomocy systemu Publish or Perish.
Powrót