Teresy Bauman koncepcja hybrydycznych badań pedagogicznych - poszukiwanie komplementarności czy krytyka metodologiczna

Jarosław Jendza

Abstract

n/a
Author Jarosław Jendza (FSS / IE / DCT)
Jarosław Jendza,,
- Division of Curriculum Theory
Journal seriesJakościowe Badania Pedagogiczne, ISSN , e-ISSN 2543-5655, (0 pkt)
Issue year2017
Vol2
No2
Pages115-130
Publication size in sheets0.75
URL https://wnus.edu.pl/jbp/file/article/download/12421.pdf
Languagepl polski
LicenseJournal (articles only); published final; Uznanie Autorstwa - Na Tych Samych Warunkach (CC-BY-SA); with publication
Score (nominal)0
ScoreMinisterial score = 0.0, 14-03-2018, ArticleFromJournal
Ministerial score (2013-2016) = 0.0, 14-03-2018, ArticleFromJournal - czasopismo zagraniczne spoza list
Citation count*
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back