Nauczycielskie rozumienie autorytetu moralnego w perspektywie hermeneutyki H.-G. Gadamera

Anna Kot

Abstract

n/a
Author Anna Kot IPed
Anna Kot,,
- Institute of Education
Other language title versionsTeachers' understanding of moral authority in the perspective of hermeneutics H.-G. Gadamer
Pages329-346
Publication size in sheets1
Book Frąckowiak Sandra, Łaga Patrycja, Mielewczyk Margaretta, Pięta Marta, Ploetzing Agnieszka, Ruksztełło Monika (eds.): Wyzwania i kierunki rozwoju nauk społecznych, 2016, Uniwersytet Gdański. Wydział Nauk Społecznych. Instytut Politologii, ISBN 978-83-64970-11-5, 482 p.
Keywords in Polishpedeutologia, autorytaryzm, autorytet nauczyciela, autorytet w hermeneutyce H.-G. Gadamera
Keywords in Englishpedeutology, authoritarianism, authority of the teacher, authority in the H.-G. Gadamer's hermeneutics
URL https://issuu.com/politologiaug/docs/wyzwania_i_kierunki_rozwoju_nauk_sp_d44c7eb963ef80
Languagepl polski
Score (nominal)5
ScoreMinisterial score = 5.0, 14-12-2017, BookChapterNotSeriesNotMainLanguages
Citation count*0
Cite
Share Share



* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back