Podejście sensoryczne jako narzędzie wspierające proces kształtowania zaufania konsumenta do marki

Tomasz Dryl , Wioleta Dryl

Abstract

n/a
Author Tomasz Dryl (FM / IOM)
Tomasz Dryl,,
- Institute of Organization and Management
, Wioleta Dryl (FM / DMar)
Wioleta Dryl,,
- Department of Marketing
Pages353-368
Publication size in sheets0.5
Book Czubasiewicz Halina, Mokwa Zdzisław, Walentynowicz Piotr (eds.): Uwarunkowania sukcesu organizacji, 2013, Fundacja Rozwoju Uniwersytetu Gdańskiego, ISBN 978-83-7531-261-4, 524 p.
Keywords in Polishzaufanie, marka, marka sensoryczna, rozbicie marki
Keywords in Englishtrust, brand, sensory brand, smashing the brand process
Languagepl polski
Score (nominal)5
ScoreMinisterial score = 5.0, 21-12-2017, BookChapterNotSeriesNotMainLanguages
Citation count*
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back