Nauczyciel – uczeń – rodzic i konstruktywistyczne podejście do „sztuki nauczania” rytmiki

Ewa Szatan

Abstract

n/a
Author Ewa Szatan (FSS / IE / DRChS)
Ewa Szatan,,
- Division of Research on Childhood and School
Other language title versionsTeacher – student – parent and the constructivist approach to the 'art of teaching' eurhythmics
Pages47-55
Publication size in sheets0.5
Book Golema Amelia, Kramarz Małgorzata (eds.): Uczeń – nauczyciel – rodzic w rzeczywistości edukacji muzycznej: triada w kryzysie?, Edukacja Muzyczna – Idee. Tendencje, Dążenia, 2019, Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu, ISBN 978-83-65473-16-5, 199 p.
Keywords in Englishpupil, teacher, parent, "art of learning" Dalroze eurhythmics, constructivism
Languagepl polski
Score (nominal)20
Score sourcepublisherList
ScoreMinisterial score = 20.0, 17-11-2019, MonographChapterAuthor
Citation count*
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back
Confirmation
Are you sure?