Wykorzystanie samouczących się sieci neuronowych w analizie zachowań zakupowych i identyfikacji ich wzorców wśród konsumentów w wieku 60 lat i więcej

Kamila Migdał-Najman , Sylwia Badowska

Abstract

n/a
Author Kamila Migdał-Najman (FM / DS)
Kamila Migdał-Najman,,
- Department of Statistics
, Sylwia Badowska (FM / DMar / MSU)
Sylwia Badowska,,
- Marketing of Services Unit
Other language title versionsThe use of self-learning neural networks for analyzing purchasing behaviour and identifying their patterns among consumers at the age of 60 and over
Journal seriesZarządzanie i Finanse, ISSN 2084-5189, (B 10 pkt)
Issue year2017
Vol15
No3
Pages295-307
Publication size in sheets0.6
Keywords in Polishkonsument 60 i więcej, wzorce zachowań konsumenckich, wzorce nabywcze, samouczące się sieci neuronowe typu GNG, smartfon
Keywords in Englishconsumer 60 and over, consumer behaviour patterns, purchasing patterns, self-learning neural network GNG, smartphone
Languagepl polski
Score (nominal)10
Score sourcejournalList
ScoreMinisterial score = 10.0, 28-01-2020, ArticleFromJournal
Citation count*1 (2020-01-06)
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back
Confirmation
Are you sure?