Strategia dyferencjacji produktu jako determinanta wzrostu wartości zakładu wytwórczego

Przemysław Niewiadomski , Bogdan Nogalski

Abstract

n/a
Author Przemysław Niewiadomski
Przemysław Niewiadomski,,
-
, Bogdan Nogalski (FM / IOM / DSM)
Bogdan Nogalski,,
- Division of Strategic Management
Pages77-90
Publication size in sheets0.6
Book Duraj A. Natasza, Papiernik-Wojdery Marzena (eds.): Paradygmaty i instrumenty kreowania wartości przedsiębiorstwa, 2013, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, ISBN 978-83-7525-867-7, 295 p.
Keywords in Englishdifferentiation strategy, product quality, manufacturing plant, value of the company
Languagepl polski
Score (nominal)5
ScoreMinisterial score = 5.0, 21-12-2017, BookChapterNotSeriesNotMainLanguages
Citation count*
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back