Narzędzia komunikacji zewnętrznej w działaniach z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu na przykładzie NIVEA Polska Sp. z o.o.

Anna Kalinowska-Żeleźnik , Sylwia Kuczamer-Kłopotowska , Anna Lusińska

Abstract

n/a
Author Anna Kalinowska-Żeleźnik ZKSiK
Anna Kalinowska-Żeleźnik,,
- Division of Social and Cultural Communication
, Sylwia Kuczamer-Kłopotowska ZMU
Sylwia Kuczamer-Kłopotowska,,
- Marketing of Services Unit
, Anna Lusińska ZKSiK
Anna Lusińska,,
- Division of Social and Cultural Communication
Journal seriesPrace Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku, ISSN 1899-9867
Issue year2014
Vol36
Pages63-76
Publication size in sheets0.65
Languagepl polski
Score (nominal)6
ScoreMinisterial score = 5.0, 20-12-2017, ArticleFromJournal
Ministerial score (2013-2016) = 6.0, 20-12-2017, ArticleFromJournal
Citation count*0
Cite
Share Share

Get link to the record
msginfo.png


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back