Koncepcja walidacji efektów uczenia się : obszary pedagogicznych redukcji i ich (nie)zamierzonych skutków

Grażyna Szyling

Abstract

n/a
Author Grażyna Szyling ZBnDiSz
Grażyna Szyling,,
- Division of Research on Childhood and School
Other language title versionsConcept of learning outcomes validation : areas of pedagogical reduction and their (un)intended effects
Journal seriesRocznik Andragogiczny, ISSN 1429-186X, e-ISSN 2391-7571
Issue year2016
Vol23
Pages169-198
Publication size in sheets1.45
Keywords in Polishwalidacja efektów uczenia się, zintegrowany system kwalifikacji, polityki prostoty, implikacje aksjologiczne, zawłaszczanie dyskursu, nieprzejrzystość praktyk, rola ekspertów
Keywords in Englishvalidation of the learning outcomes, integrated system of qualifications, simplicity policies, axiological implications, appropriation of discourse, opacity of practices, role of experts
DOIDOI:10.12775/RA.2016.009
Languagepl polski
Score (nominal)14
ScoreMinisterial score = 14.0, 13-12-2017, ArticleFromJournal
Ministerial score (2013-2016) = 14.0, 13-12-2017, ArticleFromJournal
Citation count*0
Cite
Share Share

Get link to the record
msginfo.png


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back