Formatowanie dziecka i dzieciństwa. Kontrowersje wokół rozumienia rozwoju w diagnostycznym paradygmacie pedagogiki

Dorota Klus-Stańska

Abstract

n/a
Author Dorota Klus-Stańska (FSS/IE/DRChS)
Dorota Klus-Stańska,,
- Division of Research on Childhood and School
Pages13-31
Publication size in sheets0.90
Book Wiśniewska-Kin Monika, Bonar Jolanta, Buła Anna (eds.): Horyzonty dziecięcych znaczeń: granice, rozpoznania, perspektywy, 2019, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, ISBN 978-83-8142-231-4, [978-83-8142-232-1], 179 p.
Keywords in Polishstandaryzacja rozwoju dziecka, wczena edukacja, paradygmat diagnostyczny, Michel Foucault, Jean Piaget
Keywords in Englishstandardization of child's development, early education, diagnostic paradigm, Michel Foucault, Jean Piaget
Languagepl polski
Score (nominal)20
Score sourcepublisherList
ScoreMinisterial score = 20.0, 28-01-2020, MonographChapterAuthor
Citation count*
Cite
busy
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back
Confirmation
Are you sure?