The interplay of students' motivational orientations, their chemistry achievements and their perception of learning within the hands-on approach to visible spectrometry

Mojca Jurišewič , Margareta Vrtačnik , Marek Kwiatkowski , Nataša Gros

Abstract

n/a
Autor Mojca Jurišewič
Mojca Jurišewič
-
, Margareta Vrtačnik
Margareta Vrtačnik
-
, Marek Kwiatkowski (WCh / ZDiPN)
Marek Kwiatkowski
- Zakład Dydaktyki i Popularyzacji Nauki
, Nataša Gros
Nataša Gros
-
Tytuł czasopisma/seriiChemistry Education Research and Practice, ISSN 1109-4028, (A 20 pkt)
Rok wydania2012
Tom13
Nr3
Paginacja237-247
Klasyfikacja ASJC3304 Education; 1601 Chemistry (miscellaneous)
DOIDOI:10.1039/C2RP20004J
URL http://pubs.rsc.org/en/Content/ArticleLanding/2012/RP/c2rp20004j
Języken angielski
Punktacja (całkowita)20
Wskaźniki publikacji Scopus SNIP (Source Normalised Impact per Paper): 2014 = 1.642; Impact Factor WoS: 2012 = 1.075 (2) - 2012=1.2 (5)
Liczba cytowań*
Cytuj
Udostępnij Udostępnij

Pobierz odnośnik do tego rekordu


* Podana liczba cytowań wynika z analizy informacji dostępnych w Internecie i jest zbliżona do wartości obliczanej przy pomocy systemu Publish or Perish.
Powrót