Wykroczyć ponad przeciętność - postawa nauczyciela w ewaluacji postępów studenta jako czynnik wspomagający rozwój motywacji

Dorota Sylwia Majewicz , Maciej Rataj

Abstract

n/a
Author Dorota Sylwia Majewicz IAiA
Dorota Sylwia Majewicz,,
- Institute of English and American Studies
, Maciej Rataj IAiA
Maciej Rataj,,
- Institute of English and American Studies
Pages161-178
Publication size in sheets1.66
Book Smulska Katarzyna (eds.): Kształcenie komplementarne jako egzemplifikacja idei Life Long Learning, 2016, Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu, ISBN 978-83-943316-9-6, 226 p.
Keywords in Polishmotywacja, non-punitive grading, podejście rozwojowe, dydaktyka akademicka
Keywords in Englishmotivation, non-punitive grading, developmental approach, higher education
Languagepl polski
Score (nominal)5
ScoreMinisterial score = 5.0, 29-11-2017, BookChapterNotSeriesNotMainLanguages
Citation count*0
Cite
Share Share

Get link to the record
msginfo.png


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back