Promocja całościowego produktu turystycznego na przykładzie miasta Malborka

Monika Głowacka

Abstract

n/a
Author Monika Głowacka KM
Monika Głowacka,,
- Department of Marketing
Journal seriesZarządzanie i Finanse, ISSN 2084-5189
Issue year2014
Vol12
No2
Pages87-104
Keywords in Polishcałościowy produkt turystyczny, promocja miasta, Malbork, marketing w turystyce, wizerunek miasta
Keywords in Englishoverall tourist product, promotion of the city, Malbork, marketing in tourism, city's image
URL http://zif.wzr.pl/pim/2014_2_6.pdf
Languagepl polski
LicenseJournal (articles only); published final; ; with publication
Score (nominal)10
ScoreMinisterial score = 7.0, 20-12-2017, ArticleFromJournal
Ministerial score (2013-2016) = 10.0, 20-12-2017, ArticleFromJournal
Citation count*0
Cite
Share Share



* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back