Learner's utterance as a foundation of personal-experience-oriented classroom diagnostics

Michał Daszkiewicz

Abstract

n/a
Author Michał Daszkiewicz ZBnDiSz
Michał Daszkiewicz,,
- Division of Research on Childhood and School
Other language title versionsWypowiedź ucznia jako podstawa diagnostyki nieformalnej ukierunkowanej na doświadczenie osobiste
Journal seriesKwartalnik Pedagogiczny, ISSN 0023-5938
Issue year2015
Vol60
No4
Pages130-140
Publication size in sheets0.5
Keywords in Polishwypowiedź ucznia, diagnostyka edukacyjna, językowe zdarzenie edukacyjne, osobiste zdarzenie edukacyjne
Languageen angielski
Score (nominal)10
ScoreMinisterial score = 10.0, 18-12-2017, ArticleFromJournal
Ministerial score (2013-2016) = 10.0, 18-12-2017, ArticleFromJournal
Citation count*0
Cite
Share Share

Get link to the record
msginfo.png


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back