Social movement learning : from radical imagination to disempowerment?

Małgorzata Zielińska , Piotr Kowzan , Magdalena Prusinowska

Abstract

n/a
Autor Małgorzata Zielińska (WNS / IPed)
Małgorzata Zielińska
- Instytut Pedagogiki
, Piotr Kowzan (WNS / IPed / ZD)
Piotr Kowzan
- Zakład Dydaktyki
, Magdalena Prusinowska (WNS / IPed)
Magdalena Prusinowska
- Instytut Pedagogiki
Tytuł czasopisma/seriiStudies in the Education of Adults, ISSN 0266-0830, (0 pkt)
Rok wydania2011
Tom43
Nr2
Paginacja251-267
Słowa kluczowe w języku angielskimsocial movement learning, collective learning, collective inquiry, post-human learning, stigmergy, empowerment
URL http://atoz.ebsco.com/Link/PackageLocation/1999?PackageLocationId=968636
Języken angielski
Punktacja (całkowita)0
Liczba cytowań*20 (2019-08-18)
Cytuj
Udostępnij Udostępnij

Pobierz odnośnik do tego rekordu


* Podana liczba cytowań wynika z analizy informacji dostępnych w Internecie i jest zbliżona do wartości obliczanej przy pomocy systemu Publish or Perish.
Powrót