Starsi konsumenci jako grupa docelowa w komunikacji rynkowej przedsiębiorstw

Katarzyna Bałandynowicz-Panfil

Abstract

n/a
Author Katarzyna Bałandynowicz-Panfil (FE / IIB)
Katarzyna Bałandynowicz-Panfil,,
- Institute of International Business
Other language title versionsThe older consumers as a target group in market communication of companies
Journal seriesRozprawy Naukowe i Zawodowe Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu, ISSN 1895-8117, (B 5 pkt)
Issue year2016
No22
Pages31-46
Publication size in sheets0.75
Keywords in Englisholder consumer, communication, market strategies
Languagepl polski
Score (nominal)5
ScoreMinisterial score = 5.0, 13-12-2017, ArticleFromJournal
Ministerial score (2013-2016) = 5.0, 13-12-2017, ArticleFromJournal
Citation count*
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back