Paradoksalny model edukacyjny dla osób z chorobą neurodegeneracyjną na podstawie dziewięcioletniej obserwacji ucznia z chorobą Huntingtona

Aleksandra Szulman-Wardal , Arkadiusz Mański

Abstract

n/a
Author Aleksandra Szulman-Wardal (FSS / IPsych / DCPN)
Aleksandra Szulman-Wardal,,
- Division of Clinical Psychology and Neuropsychology
, Arkadiusz Mański
Arkadiusz Mański,,
-
Pages175-191
Publication size in sheets1
Book Zasępa Ewa (eds.): Doświadczanie choroby i niepełnosprawności, 2013, Wydawnictwo Akademii Pedagogiki Specjalnej, ISBN 978-83-62828-78-4
Keywords in Polishchoroba Huntingtona, model paradoksalny pedagogiki, pedagogika paliatywna
Keywords in EnglishHuntington's disease, paradoxical model of pedagogy, palliative pedagogy
Languagepl polski
Score (nominal)5
ScoreMinisterial score = 5.0, 21-12-2017, BookChapterNotSeriesNotMainLanguages
Citation count*
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back