Związki frazeologiczne jako tworzywo sloganów reklamujących polskie marki terytorialne

Beata Jędrzejczak

Abstract

n/a
Author Beata Jędrzejczak (FL / PPP)
Beata Jędrzejczak,,
- Institute of Polish Philology
Other language title versionsPhraseological units as a base for slogans advertising Polish territorial brands
Pages126-136
Publication size in sheets0.6
Book Pstyga Alicja, Kananowicz Tatiana, Buchowska Magdalena (eds.): Słowo z perspektywy językoznawcy i tłumacza, t. 7, Frazeologia z perspektywy językoznawcy i tłumacza, 2018, Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, ISBN 978-83-7865-597-8, 318 p.
Languagepl polski
Score (nominal)5
ScoreMinisterial score = 5.0, 24-09-2018, BookChapterNotSeriesNotMainLanguages
Citation count*
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back