Reklama oczami najmłodszych. Wykorzystywanie dziecięcych sposobów prezentacji i strukturalizowania świata w tworzeniu komunikatów reklamowych

Maria Anna Ryłko-Kurpiewska

Abstract

n/a
Author Maria Anna Ryłko-Kurpiewska (FSS / IPSJ / DMTHL)
Maria Anna Ryłko-Kurpiewska,,
- Division of Media Theory, History and Language
Pages252-269
Publication size in sheets0.5
Book Kalinowska-Żeleźnik Anna, Lusińska Anna, Maćkiewicz Jolanta (eds.): Maski dziennikarstwa: księga poświęcona prof. dr hab. Wiktorowi Peplińskiemu, 2012, Wydawnictwo "Bernardinum", ISBN 978-83-7823-099-1, 354 p.
Languagepl polski
Score (nominal)4
Citation count*1 (2020-01-21)
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back
Confirmation
Are you sure?