Socioemotional wealth and corporate social responsibility : a critical analysis

Piotr Zientara

Abstract

n/a
Autor Piotr Zientara (WE / IHZ)
Piotr Zientara
- Instytut Handlu Zagranicznego
Tytuł czasopisma/seriiJournal of Business Ethics, ISSN 0167-4544, (A 40 pkt)
Rok wydania2017
Tom144
Nr1
Paginacja185-199
Objętość publikacji w arkuszach wydawniczych0.5
Słowa kluczowe w języku angielskimsocioemotional wealth, Corporate Social Responsibility, family firms, human resource management, environmental management
Klasyfikacja ASJC1201 Arts and Humanities (miscellaneous); 1400 General Business, Management and Accounting; 1403 Business and International Management; 2002 Economics and Econometrics; 3308 Law
DOIDOI:10.1007/s10551-015-2848-1
URL http://link.springer.com/content/pdf/10.1007%2Fs10551-015-2848-1.pdf
Języken angielski
LicencjaInny; opublikowana ostateczna; Uznanie Autorstwa (CC-BY); w dniu opublikowania
Pomijane przy ocenie parametrycznejtak
Punktacja (całkowita)0
Wskaźniki publikacji Cytowania WoS = 7; Scopus SNIP (Source Normalised Impact per Paper): 2017 = 1.757; Impact Factor WoS: 2017 = 2.917 (2) - 2017=3.955 (5)
Liczba cytowań*
Pola dodatkowe
UwagiArtykuł został zgłoszony do parametryzacji za lata 2013-2016
Cytuj
Udostępnij Udostępnij

Pobierz odnośnik do tego rekordu


* Podana liczba cytowań wynika z analizy informacji dostępnych w Internecie i jest zbliżona do wartości obliczanej przy pomocy systemu Publish or Perish.
Powrót
Potwierdzenie
Czy jesteś pewien?