Udział dzieci w decyzjach konsumenckich dotyczących produktów przeznaczonych do ich użytku

Małgorzata Niesiobędzka

Abstract

n/a
Autor Małgorzata Niesiobędzka (WNS / IPsych / ZPEiPO)
Małgorzata Niesiobędzka
- Zakład Psychologii Ekonomicznej i Psychologii Organizacji
Tytuł czasopisma/seriiKwartalnik Pedagogiczny, ISSN 0023-5938, (C 10 pkt)
Rok wydania2009
Tom54
Nr1
Paginacja 115-124
Słowa kluczowe w języku angielskimconsumer decision, children, gender, age
Językpl polski
Punktacja (całkowita)0
Liczba cytowań*
Cytuj
Udostępnij Udostępnij

Pobierz odnośnik do tego rekordu


* Podana liczba cytowań wynika z analizy informacji dostępnych w Internecie i jest zbliżona do wartości obliczanej przy pomocy systemu Publish or Perish.
Powrót