Ostatni bastion antykonsumeryzmu? Kibice industrialni w dobie komercjalizacji sportu

Dominik Antonowicz , Radosław Kossakowski , Tomasz Szlendak

Abstract

n/a
Author Dominik Antonowicz
Dominik Antonowicz,,
-
, Radosław Kossakowski (FSS / IPSJ / DSEL)
Radosław Kossakowski,,
- Division of the Sociology of Everyday Life
, Tomasz Szlendak
Tomasz Szlendak,,
-
Journal seriesStudia Socjologiczne, ISSN 0039-3371, (B 14 pkt)
Issue year2011
No3 (202)
Pages112-139
Keywords in Polishkibice industrialni, konsumenci sportu, modern sport, supermarketyzacja sportu, komercjalizacja sportu
Keywords in Englishmodern sport, sport fandom, inclusive community, consumerism, movements of dissent
Languagepl polski
Score (nominal)10
Publication indicators WoS Impact Factor: 2011 = 0.079 (2)
Citation count*
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back