Problemy z "nadwyżką wiedzy" w diagnozie prowadzonej z bliskiej perspektywy

Grażyna Szyling

Abstract

n/a
Author Grażyna Szyling ZBnDiSz
Grażyna Szyling,,
- Division of Research on Childhood and School
Other language title versionsProblems with "a surplus of knowledge" in a diagnosis conducted from a close perspective
Journal seriesTeraźniejszość – Człowiek – Edukacja, ISSN 1505-8808
Issue year2014
No3 (67)
Pages37-56
Publication size in sheets0.95
Keywords in Polishdiagnozowanie edukacyjne, metodologiczna triangulacja, kompetencje diagnostyczne nauczyciela
Keywords in Englisheducational diagnosis, methodological triangulation, teacher's diagnostic competencies
URL http://terazniejszosc.dsw.edu.pl/fileadmin/user_upload/wydawnictwo/TCE/2014_67_3.pdf
Languagepl polski
LicenseJournal (articles only); published final; Other open licence; with publication
Score (nominal)10
ScoreMinisterial score = 10.0, 20-12-2017, ArticleFromJournal
Ministerial score (2013-2016) = 10.0, 20-12-2017, ArticleFromJournal
Citation count*0
Cite
Share Share

Get link to the record
msginfo.png


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back