Badania marketingowe jako podstawa planowania zrównoważonej mobilności w miastach

Olgierd Wyszomirski

Abstract

n/a
Author Olgierd Wyszomirski KRT
Olgierd Wyszomirski,,
- Department of Transportation Market
Journal seriesZeszyty Naukowe Uniwersytetu Gdańskiego. Ekonomika Transportu i Logistyka, ISSN 0208-4821
Issue year2014
No52
Pages99-110
Keywords in Polishbadania marketingowe, zrównoważona mobilność, planowanie
Keywords in Englishmarketing research, sustainable mobility, planning
URL http://ekonom.ug.edu.pl/web/download.php?OpenFile=1573
Languagepl polski
LicenseJournal (articles only); published final; ; with publication
Score (nominal)8
ScoreMinisterial score = 6.0, 20-12-2017, ArticleFromJournal
Ministerial score (2013-2016) = 8.0, 20-12-2017, ArticleFromJournal
Citation count*0
Cite
Share Share



* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back