Między mądrością a potocznością edukacji geograficznej. Przykład brytyjski

Teresa Sadoń-Osowiecka

Abstract

n/a
Author Teresa Sadoń-Osowiecka KGP
Teresa Sadoń-Osowiecka,,
- Department of Spatial Management
Other language title versionsBetween wisdom and ordinariness of geographical education. British case
Journal seriesAnnales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio B: Geographia, Geologia, Mineralogia et Petrographia, ISSN 0137-1983, e-ISSN 2083-3601
Issue year2016
Vol71
No2
Pages181-192
Publication size in sheets0.55
Keywords in Polishedukacja geograficzna, mądrość, potoczność, progresywizm, wiedza dająca moc
Keywords in Englishgeographical education, wisdom, naive knowledge, progressivism, powerful knowledge
DOIDOI:10.17951/b.2016.71.2.181
URL https://journals.umcs.pl/b/article/download/2150/4030
Languagepl polski
LicenseJournal (articles only); published final; Uznanie Autorstwa (CC-BY); with publication
Score (nominal)9
ScoreMinisterial score = 9.0, 13-12-2017, ArticleFromJournal
Ministerial score (2013-2016) = 9.0, 13-12-2017, ArticleFromJournal
Citation count*0
Cite
Share Share

Get link to the record
msginfo.png


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back