Środki słowotwórcze stosowane w sloganach reklamowych polskich marek terytorialnych

Beata Jędrzejczak

Abstract

n/a
Author Beata Jędrzejczak (FL / PPP)
Beata Jędrzejczak,,
- Institute of Polish Philology
Other language title versionsThe word formation measures used to build advertising slogans of Polish territorial brands
Pages70-80
Publication size in sheets0.8
Book Rogowska-Cybulska Ewa, Badyda Ewa (eds.): Słowotwórstwo języka mówionego i pisanego : materiały siódmej konferencji językoznawczej poświęconej pamięci profesora Bogusława Krei, Wokół Słów i Znaczeń, no. 7, 2016, Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, ISBN 978-83-7865-430-8, 213 p.
Languagepl polski
Score (nominal)5
ScoreMinisterial score = 5.0, 29-11-2017, BookChapterNotSeriesNotMainLanguages
Citation count*
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back