O bogactwie perswazyjnych środków słowotwórczych we współczesnej reklamie

Ewa Rogowska-Cybulska

Abstract

n/a
Author Ewa Rogowska-Cybulska (FL / PPP)
Ewa Rogowska-Cybulska,,
- Institute of Polish Philology
Other language title versionsAbout richness of the persuasive usage of the word formation in contemporary advertising
Pages297-305
Publication size in sheets0.8
Book Żmigrodzki Piotr, Przęczek-Kisielak Sylwia (eds.): Bogactwo współczesnej polszczyzny, 2014, Towarzystwo Miłośników Języka Polskiego, ISBN 978-83-900829-7-4, 483 p.
Keywords in Polishderywaty słowotwórcze w tekście, perswazja, reklama
Keywords in Englishword formation in text, persuasion, advertisements
Languagepl polski
Score (nominal)5
ScoreMinisterial score = 5.0, 29-11-2017, BookChapterNotSeriesNotMainLanguages
Citation count*
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back