Wyjść poza instytucjonalną standaryzację dziecka. Nowe inspiracje teoretyczne dla wczesnej edukacji

Dorota Klus-Stańska

Abstract

n/a
Author Dorota Klus-Stańska (FSS / IE / DRChS)
Dorota Klus-Stańska,,
- Division of Research on Childhood and School
Other language title versionsGoing beyond the institutionalized standardization of the child. New theoretical inspirations for early education
Journal seriesStudia Pedagogiczne, ISSN 0081-6795, (B 10 pkt)
Issue year2015
Vol68
Pages15-32
Publication size in sheets0.85
Keywords in Polishrozwój dzieci, wczesna edukacja, dyskurs, standaryzacja rozwoju, normalizacja rozwoju
Keywords in Englishchild development, early childhood education, discourse, standardization of development, normalization of development
URL http://spedagogiczne.ptp-pl.org/wp-content/uploads/2016/01/Studia-pedagogiczne-2015-LXVIII-v.-6-1.pdf
Languagepl polski
LicenseJournal (articles only); published final; Other open licence; with publication
Score (nominal)10
ScoreMinisterial score = 10.0, 18-12-2017, ArticleFromJournal
Ministerial score (2013-2016) = 10.0, 18-12-2017, ArticleFromJournal
Citation count*
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back