Uzasadnienia indywidualnych sukcesów i porażek życiowych w biografii jako pretekst do rozumienia znaczenia uczenia się. Analiza wrażliwa na konteksty

Alicja Jurgiel-Aleksander , Jolanta Dyrda

Abstract

n/a
Author Alicja Jurgiel-Aleksander (FSS / IE / DCT)
Alicja Jurgiel-Aleksander,,
- Division of Curriculum Theory
, Jolanta Dyrda - [Ateneum Szkoła Wyższa w Gdańsku]
Jolanta Dyrda,,
-
- Ateneum Szkoła Wyższa w Gdańsku
Other language title versionsExplanations of individual successes and failures in the biographies as the reason to understand learning meanings. Context-sensitive analyses
Journal seriesDyskursy Młodych Andragogów, ISSN 2084-2740, (B 10 pkt)
Issue year2016
No17
Pages25-34
Publication size in sheets0.5
Keywords in Polishuczenie się dorosłych, badanie biograficzne, język opisu uczenia się
Keywords in Englishadult learning, biographical research, language of learning description
DOIDOI:10.34768/dma.vi17.97
URL http://www.dma.wpsnz.uz.zgora.pl/index.php?journal=DMA&page=article&op=view&path%5B%5D=97
Languagepl polski
LicenseJournal (articles only); published final; Uznanie Autorstwa - Użycie Niekomercyjne - Bez utworów zależnych (CC-BY-NC-ND); with publication
Score (nominal)10
Score sourcejournalList
ScoreMinisterial score = 10.0, 01-04-2020, ArticleFromJournal
Ministerial score (2013-2016) = 10.0, 01-04-2020, ArticleFromJournal
Citation count*
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back
Confirmation
Are you sure?