Uzasadnienia indywidualnych sukcesów i porażek życiowych w biografii jako pretekst do rozumienia znaczenia uczenia się. Analiza wrażliwa na konteksty

Alicja Jurgiel-Aleksander , Jolanta Dyrda

Abstract

n/a
Author Alicja Jurgiel-Aleksander ZD
Alicja Jurgiel-Aleksander,,
- Division of Curriculum Theory
, Jolanta Dyrda
Jolanta Dyrda,,
-
Other language title versionsExplanations of individual successes and failures in the biographies as the reason to understand learning meanings. Context-sensitive analyses
Journal seriesDyskursy Młodych Andragogów, ISSN 2084-2740
Issue year2016
No17
Pages25-34
Publication size in sheets0.5
Keywords in Polishuczenie się dorosłych, badanie biograficzne, język opisu uczenia się
Keywords in Englishadult learning, biographical research, language of learning description
URL http://www.dma.wpsnz.uz.zgora.pl/index.php/numer-17?download=54:dma-17-02-alicja-jurgiel-aleksander-jolanta-dyrda
Languagepl polski
LicenseOther; published final; Other open licence; with publication
Score (nominal)10
ScoreMinisterial score = 10.0, 13-12-2017, ArticleFromJournal
Ministerial score (2013-2016) = 10.0, 13-12-2017, ArticleFromJournal
Citation count*0
Cite
Share Share

Get link to the record
msginfo.png


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back