Dlaczego (nie) zapisałeś się na tutoring? Motywy (nie) zaangażowania w nową ofertę dydaktyczną studentów geografii Uniwersytetu Gdańskiego

Lucyna Przybylska

Abstract

n/a
Author Lucyna Przybylska KGP
Lucyna Przybylska,,
- Department of Spatial Management
Other language title versionsWhy have you (not) enrolled for tutoring? Geography students's motives of (no) involvement in a new educational offer at the University of Gdańsk
Pages225-238
Publication size in sheets0.6
Book Piotrowska Iwona, Szkurłat Elżbieta (eds.): Nowe problemy i metody badań procesu kształcenia geograficznego, Prace Komisji Edukacji Geograficznej Polskiego Towarzystwa Geograficznego, no. 6, 2016, Komisja Edukacji Geograficznej PTG, ISBN 978-83-934983-3-8, 275 p.
Keywords in Polishtutoring, geografia, motywy, jakość kształcenia akademickiego
Keywords in Englishtutoring, geography, motives, quality of academic education
Languagepl polski
Score (nominal)5
ScoreMinisterial score = 5.0, 14-12-2017, BookChapterNotSeriesNotMainLanguages
Citation count*0
Cite
Share Share

Get link to the record
msginfo.png


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back