Potencjał marki Limito na trójmiejskim rynku usług gastronomicznych

Karolina Pomierska , Justyna Rawa , Karolina Nosek , Natalia Datta , Małgorzata Leszczyńska , Aleksandra Kraszewska , Justyna Jańczuk , Monika Rysnik , Marta Tucka

Abstract

n/a
Author Karolina Pomierska (FE)
Karolina Pomierska,,
- Faculty of Economics
, Justyna Rawa (FE)
Justyna Rawa,,
- Faculty of Economics
, Karolina Nosek (FE)
Karolina Nosek,,
- Faculty of Economics
, Natalia Datta (FE)
Natalia Datta,,
- Faculty of Economics
, Małgorzata Leszczyńska (FSS / IPS / DPSP)
Małgorzata Leszczyńska,,
- Division of Public and Social Policy
, Aleksandra Kraszewska (FE)
Aleksandra Kraszewska,,
- Faculty of Economics
, Justyna Jańczuk (FE)
Justyna Jańczuk,,
- Faculty of Economics
, Monika Rysnik (FE)
Monika Rysnik,,
- Faculty of Economics
, Marta Tucka (FE)
Marta Tucka,,
- Faculty of Economics
Journal seriesZeszyty Studenckie Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego "NASZE STUDIA", ISSN 1731-6707, (B 3 pkt)
Issue year2011
No5
Pages205-211
Keywords in Polishbadanie rynku, analiza rynku, ryby, owoce morza, zaopatrzenie, dostawcy, spontaniczna znajomość marki, wspomagana znajomość marki, wizerunek, charakterystyka dostaw, asortyment, produkt
Languagepl polski
Score (nominal)1
Citation count*
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back