Nauczyciel wobec reifikacji tożsamości ucznia z niepełnosprawnością intelektualną

Agnieszka Drabata

Abstract

n/a
Author Agnieszka Drabata (FSS / IE / DSpecE)
Agnieszka Drabata,,
- Division of Special Education
Other language title versionsThe role of a teacher in the reification in the identity of a student with intellectual disability
Journal seriesNiepełnosprawność. Półrocznik naukowy, ISSN 2080-9476, (B 11 pkt)
Issue year2016
No23
Pages173-186
Publication size in sheets0.65
Keywords in Polishreifikacja, tożsamość ucznia, obiektywizacja, nauczyciel, niepełnosprawność intelektualna, etykietowanie
Keywords in Englishreification, student's identity, objectification, teacher, intellectual disability, labeling
Languagepl polski
Score (nominal)11
ScoreMinisterial score = 11.0, 13-12-2017, ArticleFromJournal
Ministerial score (2013-2016) = 11.0, 13-12-2017, ArticleFromJournal
Citation count*
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back