Zielone linie jako doskonalenie jakości usług gastronomicznych z uwzględnieniem orientacji na klienta

Małgorzata Szymańska-Brałkowska , Grzegorz Zieliński

Abstract

n/a
Author Małgorzata Szymańska-Brałkowska (FM / DBE / QEMU)
Małgorzata Szymańska-Brałkowska,,
- Quality and Environmental Management Unit
, Grzegorz Zieliński
Grzegorz Zieliński,,
-
Journal seriesPrace i Materiały Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego, ISSN 1732-1565, (B 5 pkt)
Issue year2012
Vol10
No3, cz. 3
Pages1-12
Keywords in Polishżywność ekologiczna, doskonalenie jakości usług gastronomicznych, orientacja na klienta
Keywords in Englishorganic food, customer, quality improvement of food services, customer orientation
URL http://jmf.wzr.pl/pim/2012_3_3_7.pdf
Languagepl polski
Score (nominal)5
Citation count*
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back
Confirmation
Are you sure?