Social media and start-ups

Anna Dziadkiewicz

Abstract

n/a
Autor Anna Dziadkiewicz (WZ / KM)
Anna Dziadkiewicz
- Katedra Marketingu
Tytuł czasopisma/seriiZarządzanie Mediami, ISSN 2353-5938, e-ISSN 2354-0214, (B 6 pkt)
Rok wydania2015
Tom3
Nr4
Paginacja 257-267
Słowa kluczowe w języku angielskimsocial media, start-up, content marketing, Facebook, Y generation, Z generation
DOIDOI:10.4467/23540214ZM.15.014.5209
URL http://www.ejournals.eu/ZM/Tom-3/4-2015/art/7192
Języken angielski
Punktacja (całkowita)6
PunktacjaPunktacja MNiSW = 6.0, ArticleFromJournal
Punktacja MNiSW (2013-2016) = 6.0, ArticleFromJournal
Liczba cytowań*
Cytuj
Udostępnij Udostępnij

Pobierz odnośnik do tego rekordu


* Podana liczba cytowań wynika z analizy informacji dostępnych w Internecie i jest zbliżona do wartości obliczanej przy pomocy systemu Publish or Perish.
Powrót