Witamy w świecie marek! O zmieniającej się funkcji dziecka jako odbiorcy reklamy

Anna Ryłko-Kurpiewska

Abstract

n/a
Author Anna Ryłko-Kurpiewska (FSS / IPSJ / DMTHL)
Anna Ryłko-Kurpiewska,,
- Division of Media Theory, History and Language
Other language title versionsWelcome to brands world! On emering child - advertisement consumer function
Pages351-360
Publication size in sheets1
Book Kaczmarczyk Michał, Rott Dariusz, Boczkowska Magdalena (eds.): Problemy konwergencji mediów, [t. 1], Media and Public Relations , 2013, Oficyna Wydawnicza "Humanitas" [etc.], ISBN 978-83-61991-35-9, [978-80-87800-00-3], 378 p.
Keywords in Polishreklama, adresat, lalka Barbie, komunikacja, nowe media
Keywords in Englishadvertisement, Barbie doll, communication, new media, consumer
Languagepl polski
Score (nominal)5
ScoreMinisterial score = 5.0, 11-01-2018, BookChapterNotSeriesNotMainLanguages
Citation count*
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back