Ku strategii wykorzystania mediów społecznościowych przez polskie przedsiębiorstwa

Małgorzata Łosiewicz

Abstract

n/a
Author Małgorzata Łosiewicz (FSS / IPSJ / DSCC)
Małgorzata Łosiewicz,,
- Division of Social and Cultural Communication
Other language title versionsTowards a strategy for the use of social media by Polish companies
Pages331-339
Publication size in sheets1
Book Kaczmarczyk Michał, Rott Dariusz, Boczkowska Magdalena (eds.): Problemy konwergencji mediów, [t. 2], Media and Public Relation, vol. 2, 2013, Oficyna Wydawnicza "Humanitas" [etc.], ISBN 978-83-61991-43-4, [978-80-87800-00-3], 475 p.
Keywords in Polishmedia społecznościowe, komunikacja, nowe media, serwisy społecznościowe, strategia, firmy
Keywords in Englishsocial media, communications, new media, social networking, strategy, business
Languagepl polski
Score (nominal)5
ScoreMinisterial score = 5.0, 21-12-2017, BookChapterNotSeriesNotMainLanguages
Citation count*
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back