Принцип трех "С" в эпатажной социальной рекламе: секс, смерть и смех

Żanna Sładkiewicz

Abstract

n/a
Author Żanna Sładkiewicz (FL / IESP)
Żanna Sładkiewicz,,
- Institute of Eastern-Slavic Philology
Other language title versionsZasada trzech „S” w szokowej reklamie społecznej: seks, śmierć i śmiech
Sex, death and laugh in shockvertising
Pages276-294
Publication size in sheets0.9
Book Kananowicz Tatiana, Klimkiewicz Aleksandra (eds.): Porządek słów: gramatyka, tekst, styl, dyskurs: księga jubileuszowa dedykowana Profesor Zoi Nowożenowej z okazji 45-lecia pracy naukowej, 2019, Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, ISBN 978-83-7865-727-9, 317 p.
Languageru rosyjski
Score (nominal)20
ScoreMinisterial score = 20.0, 07-08-2019, MonographChapterAuthor
Citation count*
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back