Devaluation of photographic means of expression in commercial photography on the example of the art of Ryszard Horowitz

Karolina Aszyk

Abstract

n/a
Autor Karolina Aszyk (WNS / IFSiD / ZDiM)
Karolina Aszyk
- Zakład Dziennikarstwa i Mediów
Inne wersje tytułuDewaluacja fotograficznych środków wyrazu w fotografii reklamowej na przykładzie twórczości Ryszarda Horowitza
Paginacja197-215
Objętość publikacji w arkuszach wydawniczych1
Książka Łosiewicz Małgorzata, Ryłko-Kurpiewska Anna (red.): Media, business, culture, vol. 1, Media language research, 2015, TrueSign : Novae Res, ISBN 978-0-9927953-0-6, [978-83-7942-494-8], 487 s.
Słowa kluczowe w języku polskimdewaluacja, reklama, fotografia
Słowa kluczowe w języku angielskimdevaluation, advertising, photography, means of expression, advertising image, digital tools, graphic illustrations, commercial photography
Języken angielski
Punktacja (całkowita)5
PunktacjaPunktacja MNiSW = 5.0, 05-09-2019, MonographChapterAuthor
Liczba cytowań*
Cytuj
Udostępnij Udostępnij

Pobierz odnośnik do tego rekordu


* Podana liczba cytowań wynika z analizy informacji dostępnych w Internecie i jest zbliżona do wartości obliczanej przy pomocy systemu Publish or Perish.
Powrót