Teren przyszkolny - jego granice i funkcje w umysłach studentów, byłych uczniów

Iwona Majcher , Joanna Gołębiewska , Klaudyna Kasprowicz , Łukasz Kordalski , Anna Kuczyńska , Klaudia Kujawska , Ewelina Kurowska , Anna Płotka , Aneta Szczepańska , Aleksandra Uzarska

Abstract

n/a
Author Iwona Majcher PDB
Iwona Majcher,,
- Pracownia Dydaktyki Biologii
, Joanna Gołębiewska KTRiOP
Joanna Gołębiewska,,
- Department of Plant Taxonomy and Nature Conservation
, Klaudyna Kasprowicz WB
Klaudyna Kasprowicz,,
- Faculty of Biology
, Łukasz Kordalski
Łukasz Kordalski,,
-
, Anna Kuczyńska KTRiOP
Anna Kuczyńska,,
- Department of Plant Taxonomy and Nature Conservation
, Klaudia Kujawska
Klaudia Kujawska,,
-
, Ewelina Kurowska KFZiC
Ewelina Kurowska,,
- Department of Animal and Human Physiology
, Anna Płotka
Anna Płotka,,
-
, Aneta Szczepańska KBM
Aneta Szczepańska,,
- Department of Molecular Biology
, Aleksandra Uzarska
Aleksandra Uzarska,,
-
Journal seriesEdukacja Biologiczna i Środowiskowa, ISSN 1643-8779
Issue year2014
NoS1 (51)
Pages107-112
Keywords in Polishteren przyszkolny, przestrzeń edukacyjna, kształtowanie przestrzeni, naznaczanie przestrzeni
Keywords in Englishnear school area, educational space, space shaping, space tracing
Languagepl polski
Score (nominal)8
ScoreMinisterial score = 5.0, 20-12-2017, ArticleFromJournal
Ministerial score (2013-2016) = 8.0, 20-12-2017, ArticleFromJournal
Citation count*0
Cite
Share Share



* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back