Indywidualizacja oferty dla konsumentów dzięki zastosowaniu big data

Katarzyna Andruszkiewicz , Tomasz Betcher

Abstract

n/a
Autor Katarzyna Andruszkiewicz (WE)
Katarzyna Andruszkiewicz
- Wydział Ekonomiczny
, Tomasz Betcher (WE)
Tomasz Betcher
- Wydział Ekonomiczny
Tytuł czasopisma/seriiInternational Business and Global Economy, ISSN 2300-6102, e-ISSN 2353-9496, (B 10 pkt)
Rok wydania2015
Nr34
Paginacja90-100
Objętość publikacji w arkuszach wydawniczych0.5
Słowa kluczowe w języku angielskimBig Data, product customization, personalization
DOIDOI:10.4467/23539496IB.13.007.3980
URL http://ekonom.ug.edu.pl/web/download.php?OpenFile=1659
Językpl polski
LicencjaCzasopismo (tylko dla artykułów); licence.documentVersion.FINAL_PUBLISHED; Inna otwarta licencja; w dniu opublikowania
Punktacja (całkowita)10
PunktacjaPunktacja MNiSW = 10.0, ArticleFromJournal
Punktacja MNiSW (2013-2016) = 10.0, ArticleFromJournal
Liczba cytowań*
Cytuj
Udostępnij Udostępnij

Pobierz odnośnik do tego rekordu


* Podana liczba cytowań wynika z analizy informacji dostępnych w Internecie i jest zbliżona do wartości obliczanej przy pomocy systemu Publish or Perish.
Powrót