Edukacja szkolna bez sztuki: w stronę destrukcji poznawczej podmiotowości dziecka

Dorota Klus-Stańska

Abstract

n/a
Author Dorota Klus-Stańska (FSS / IE / DRChS)
Dorota Klus-Stańska,,
- Division of Research on Childhood and School
Pages241-260
Publication size in sheets1.2
Book Szatan Ewa, Muzioł Ewa Antonina, Komorowska-Zielony Alicja (eds.): Emil Jaques-Dalcroze i jego idee w edukacji, sztuce i terapii, Wokół Sztuki, 2016, Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, ISBN 978-83-7865-468-1, 312 p.
Keywords in Englishearly art education, theory of teaching art, school education as destruction
Languagepl polski
Score (nominal)5
ScoreMinisterial score = 5.0, 14-12-2017, BookChapterNotSeriesNotMainLanguages
Citation count*
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back