Postrzeganie przez konsumentów seniorów oczekiwanego wysiłku w procesie akceptacji i używania innowacji produktowych na rynku technologicznym

Sylwia Badowska

Abstract

n/a
Author Sylwia Badowska ZMU
Sylwia Badowska,,
- Marketing of Services Unit
Journal seriesPrzedsiębiorczość i Zarządzanie, ISSN 1733-2486
Issue year2016
Vol17
No4, cz. 3
Pages29-43
Publication size in sheets0.5
Keywords in Englishconsumer 60+, elderly consumer, effort expectancy, technological product innovation, UTAUT
URL http://piz.san.edu.pl/index.php?id=159
Languagepl polski
LicenseJournal (articles only); published final; Uznanie Autorstwa (CC-BY); with publication
Score (nominal)14
ScoreMinisterial score = 14.0, 13-12-2017, ArticleFromJournal
Ministerial score (2013-2016) = 14.0, 13-12-2017, ArticleFromJournal
Citation count*0
Cite
Share Share



* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back