Przełamanie stereotypizacji konsumentów-seniorów a implikacje dla marketingu

Sylwia Badowska , Anna Rogala

Abstract

n/a
Autor Sylwia Badowska (WZ / KM / ZMU)
Sylwia Badowska
- Zakład Marketingu Usług
, Anna Rogala (WZ)
Anna Rogala
- Wydział Zarządzania
Tytuł czasopisma/seriiMarketing i Zarządzanie [Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu], ISSN 2450-775X, e-ISSN 2353-2874, [1509-0507], (B 9 pkt)
Rok wydania2015
Nr41, t. 1
Paginacja11-23
Objętość publikacji w arkuszach wydawniczych0.6
Słowa kluczowe w języku polskimkonsument, senior, stereotypy, marketing, wiek kognitywny
Słowa kluczowe w języku angielskimconsumer, senior, stereotypes, marketing, theoretical considerations
DOIDOI:10.18276/pzfm.2015.41/1-01
URL http://www.wzieu.pl/zn/875/BadowskaSylwiaRogalaAnna.pdf
Językpl polski
LicencjaCzasopismo (tylko dla artykułów); licence.documentVersion.FINAL_PUBLISHED; Inna otwarta licencja; w dniu opublikowania
Punktacja (całkowita)9
PunktacjaPunktacja MNiSW = 9.0, 24-07-2019, ArticleFromJournal
Punktacja MNiSW (2013-2016) = 9.0, 24-07-2019, ArticleFromJournal
Liczba cytowań*13 (2019-09-15)
Cytuj
Udostępnij Udostępnij

Pobierz odnośnik do tego rekordu


* Podana liczba cytowań wynika z analizy informacji dostępnych w Internecie i jest zbliżona do wartości obliczanej przy pomocy systemu Publish or Perish.
Powrót