Marka jako źródło przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw przemysłu spożywczego

Joanna Bednarz

Abstract

n/a
Author Joanna Bednarz IHZ
Joanna Bednarz,,
- Institute of International Business
Pages114-134
Publication size in sheets1.7
Book Szczepaniak Iwona (eds.): Konkurencyjność polskich producentów żywności i jej determinanty, Monografie Programu Wieloletniego 2015-2019, vol. 1, no. 11, 2015, Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej - Państwowy Instytut Badawczy, ISBN 978-83-7658-578-9
Keywords in Englishbrand, brand name, brand strategies, brand awarness, food industry, Poland, competitiveness of enterprises
Languagepl polski
Score (nominal)5
ScoreMinisterial score = 5.0, 19-12-2017, BookChapterNotSeriesNotMainLanguages
Citation count*0
Cite
Share Share

Get link to the record
msginfo.png


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back