Strategie uczenia się chemii przez uczniów dyslektycznych i bez dysleksji w gimnazjach i liceach oraz ich trudności w rozwiązywaniu zadań z chemii: komunikat z badań

Aleksandra Zahorska , Marek Kwiatkowski

Abstract

n/a
Author Aleksandra Zahorska (FCh / DDPS)
Aleksandra Zahorska,,
- Division of Didactics and Popular Science
, Marek Kwiatkowski (FCh / DDPS)
Marek Kwiatkowski,,
- Division of Didactics and Popular Science
Other language title versionsLearning chemistry strategies of dyslexic and non-dyslexic students in Polish high schools and the difficulties in solving chemistry problems: empirical study
Journal seriesNiepełnosprawność. Półrocznik naukowy, ISSN 2080-9476, (B 11 pkt)
Issue year2014
No14
Pages51-65
Publication size in sheets0.7
Keywords in Polishdysleksja, style uczenia się, uczenie się chemii, metodyka nauczania chemii, wyobraźnia wzrokowa
Keywords in Englishdyslexia, learning modes, learning chemistry, teaching chemistry, visual imagination
Languagepl polski
Score (nominal)11
ScoreMinisterial score = 5.0, 28-11-2017, ArticleFromJournal
Ministerial score (2013-2016) = 11.0, 28-11-2017, ArticleFromJournal
Citation count*
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back