Równowaga w świecie materializmu i reklamy? Edukacja konsumencka i edukacja społeczna dzieci i młodzieży

Anna Zawadzka , Marta Skwira , Sylwia Solecka

Abstract

n/a
Author Anna Zawadzka ZPEiPO
Anna Zawadzka,,
- Division of Economic Psychology and Organizational Psychology
, Marta Skwira
Marta Skwira,,
-
, Sylwia Solecka
Sylwia Solecka,,
-
Pages117-127
Publication size in sheets0.6
Book Zawadzka Anna, Niesiobędzka Małgorzata (eds.): Tajemnice reklamy : o tym, jak reklama wpływa na dzieci i młodzież, 2017, Wydawnictwo Stowarzyszenia Filomatów : LiberiLibri, ISBN 978-83-63487-23-2, 146 p.
URL http://www.liberilibri.pl/ksiazki/item/32-tajemnice-reklamy-o-tym-jak-reklama-wplywa-na-dzieci-i-mlodziez
Languagepl polski
Score (nominal)5
ScoreMinisterial score = 5.0, 26-02-2018, BookChapterNotSeriesNotMainLanguages
Citation count*0
Cite
Share Share



* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back